- Cea mai nouă generaţie a compactei cu 5 uşi a fost prezentată în evenimente simultane pe tot globul
- Cel mai bine vândut model Mazda intră în gama de autovehicule cu tehnologie de generaţie viitoare integrând SKYACTIV şi linia de design KODO
- Noul model evidențiază evoluția pozitivă a companiei și perspectivele favorabile
Mazda lansează noua Mazda3 hatchback astăzi în mai multe locații de pe glob. Sute de jurnaliști și bloggeri au participat la o serie de evenimente memorabile, care au avut loc simultan în cinci locații care includ trei orașe europene.
Londra, Istanbul și Sankt Petersburg au fost alese (împreună cu New York și Melbourne) pentru caracterul lor plin de viață și stil, care oglindește caracteristicile noii compacte cu cinci uși. Cel mai bine vândut model Mazda devine cel de-al treilea membru al unei noi generații de automobile, care prezintă linia de design “Kodo – sufletul mișcării” și o gamă completă de tehnologii SKYACTIV care sfidează convenționalul. Noua Mazda3 se alătură astfel modelelor premiate Mazda CX-5, lansat în 2012, și Mazda6.
Reprezentând motoare, transmisii, caroserii și șasiuri ușoare, tehnologia SKYACTIV a fost dezvoltată de Mazda de la zero pentru a constitui baza vehiculelor ultra-eficiente. A ajutat de asemenea Mazda să revină din punct de vedere al business-ului: îmbunătățirile aduse prin inovația SKYACTIV au crescut considerabil eficiența proceselor de producție și de dezvoltare.
“Totul este incitant la noua Mazda3, de la felul cum arată și cum se simte până la performanțele dinamice, feedback-ul rapid, fiabilitatea și costurile de operare. Deja avem așteptări mari în ceea ce privește succesul vânzărilor acestui model, dar cred că s-ar putea să ne surprindă chiar și pe noi.”
Jeff Guyton, Președinte și CEO Mazda Motor Europe
Noua compactă, care reprezintă aproximativ o treime din vânzările Mazda la nivel internațional, este un element vital al planurilor companiei. Deja Mazda se gândește că va ridica din nou ștacheta pentru acest segment cheie de autoturisme după ce modelul a totalizat de la lansarea din 2003 până în prezent peste 130 de premii. Pe lângă design-ul KODO, noua Mazda3 prezintă un interior complet refăcut pentru un confort maxim și o ergonomie optimă. Compania oferă chiar și un concept de conectivitate atașat vehiculului pentru noul model. Acesta integrează printre altele AhaTM radio, fiind unul dintre primele modele de clasă C din segment, care permit conectivitatea online a pasagerilor.
Noua Mazda3 este, de asemenea, cel mai nou model dezvoltat în concordanță cu strategia Sustainable Zoom-Zoom prin care Mazda dorește să construiască autovehicule economice și sigure care sunt însă impresionant de plăcut de condus. În concluzie, modelul include i-stop, cel mai rapid sistem start-stop din lume, și i-ELOOP, sistemul de frânare regenerativă de la Mazda. Performanța este impresionantă mulțumită noilor motorizări și transmisii. Având în vedere un număr de alte inovații SKYACTIV adaptate la pachetul Mazda3, care dispune și de o manevrabilitate pe măsură, modelul ar trebui să fie unul dintre cele mai sigure compacte disponibile când va fi pus în vânzare în Europa în această toamnă.