Mazda adaugă SUV-ului compact echipat cu transmisia automată SKYACTIV-Drive funcţia suplimentară kickdown. Kickdown ajută şoferul să obtina accelerări superioare atunci când sunt necesare. Propulsoarele CX-5 sunt acum mai elastice graţie îmbunătăţirii modulului de control al motorului. Turometrul a fost adaptat în consecinţă, zona roşie fiind mutată mai sus*.
Au fost aduse îmbunătăţiri şi interiorului CX-5, permiţând şoferului să se concentreze pe manevrarea autovehiculului. Începând cu nivelul de echipare Challenge, funcţionalitatea sistemului Bluetooth este îmbunăţită prin introducerea comenzilor prin voce pentru gestionarea melodiilor şi display-ului, dar şi capacitatea de afişare a e-mailurilor şi a SMS-urilor prin conectarea smartphone-ului. Noile ornamentele cromate pentru ecranul color tactil optimizează modul de folosire, fiind mai uşor de localizat. Pentru a îmbunătăţi durabilitatea, în cazul modelelor cu tapiţerie textilă, elementele de suport pentru mâini de pe portiere sunt acoperite cu materiale noi din vinil.
Roşul Soul, poate una dintre nuanţele de roşu cele mai emoţionale din lume, introdusă pe noua Mazda6, este disponibilă şi pe CX-5. Aceasta a fost obţinută folosindu-se un proces unic. Prin combinarea a două straturi de bază diferite, Mazda a dezvoltat un roşu profund, intens care pare că radiază din interior la lumină, în contrast cu aspectul întunecat, în umbră. Astfel, Roşul Soul subliniază liniile dinamice ale SUV-ului. În plus, alte trei noi culori vor fi disponibile: Albastru Stormy, Gri Meteor şi Negru Jet.
Lansată în 2012 ca noul SUV compact al constructorului, Mazda CX-5 este primul model care înglobează noua gamă completă de tehnologii eficiente de reducere a greutăţii SKYACTIV alături de designul impresionant “KODO – Sufletul mişcării”. Combinaţia câştigătoare a celei mai bune economii din clasă cu performanţele de condus şi de siguranţă Mazda alături de cel mai confortabil şi mai flexibil interior din segment, au făcut din CX-5 un model extrem de popular printre consumatorii şi reprezentanţii presei la nivel mondial. Astfel că vânzările au depăşit aşteptările.
* 5.500 rpm pentru SKYACTIV-D 2.2 (de la 5.250 rpm) şi 6.800 rpm pentru SKYACTIV-G 2.0 (de la 6.500 rpm)
Sursa: www.autoexpert.ro